21 września 2014

NDW 1


Moja niedziela dla włosów była wykonana w ekspresowym tempie, ale była :) 

Zaczęłam od nałożenia olejku z jojoba na całe włosy, na 4 godziny. Po upływie tego czasu, umyłam je dwa razy szamponem Natura Siberica. Na skalp nałożyłam balsam łopianowy z Green Pharmacy (zapobiega wypadaniu), a na resztę włosów użyłam maski z efektem laminowania Love2mix. Końcówki zabezpieczyłam silikonem Green Pharmacy z dodatkiem kilku kropel oleju jojoba i ze słodkich migdałów. Włosy suszyłam zimnym nawiewem i rozczesałam Tangle Teezer. Co do samego silikonu, jak widać na zdjęciach, mało wygładza i zapobiega puszeniu się. Szukam dalej pomysłu jak wygładzić i dociążyć moje końcówki. 


17 komentarzy:

  1. Masz piękne i zdrowe włosy, widać, że bardzo o nie dbasz ;))
    K&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy.
    Będziesz miała świetne ombre jak odrosty będą trochę dłuższe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie! Chciałabym aby i moje były takie :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja zaczynam juz bo podoba mi się Twoj blog :)

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj taaak ja dzis musze naolejowac wlosy na cala noc ;) piekne masz swoje < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja bym dała za takie włosy.. Ach, normalnie płakać mi się chce gdy porównuje swoje z Twoimi. :(

    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co płakać.Trzeba znaleźć motywacje w sobie i do dzieła :) A włosy będą Ci wdzięczne :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne masz włosy, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę włosów :( Aż chyba sama wypróbuję Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę ładne i zdrowe włosy! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje końcówki wyglądają na dociążone i wygładzone! :)
    http://elle88dw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym, jak na nie patrze to widzę sianko, są zniszczone :/ Za tydzień je podcinam i uwierz mi, będzie duża różnica :))

      Usuń
  10. Jakie przepiękne włosy! zazdroszczę.. :)
    Zapraszam również do siebie+ obserwuję :) Pozdrawiam!
    http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/2014/09/aktualizacja-wosow-wrzesien.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy! przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, postanowiłam nominować Cię do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że przyjmiesz nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...