10 września 2014

Olejowanie włosów. Olej kokosowy, olej arganowy, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów - (ecospa.pl)


Olej kokosowy i arganowy zakupiłam w sklepie ze zdrową żywnością. Olej jojoba i ze słodkich migdałów zamówiłam w sklepie : www.ecospa.pl

Włosy zaczęłam regularnie olejować dopiero od pół roku. Zazwyczaj był to olej kokosowy. Od miesiąca stosuje też olej arganowy  na zmianę z kokosowy, czasem też olej kokosowy na skalp i do połowy włosów i drugą połowę arganowy. Od niedawana mam jojoba i ze słodkich migdałów, wiec ciężko mi na dzień dzisiejszy je ocenić. Moje włosy są średnio porowate , stwierdziłabym ,że przy skalpie nisko, a przy końcach wysoko.



Olej kokosowy

Moje włosomaniactwo zaczęło się właśnie od niego. Moje włosy zniszczone farbowaniem i częstym suszeniem zaczęły go 'pić' tak, że moje włosy były miękkie, ale... W pewnym momencie zauważyłam, że moje włosy stały się zbyt puszyste, a w szczególności przy końcach. Potrzebowałam dociążenia.Wtedy zainwestowałam w olej arganowy.

Stosuję na całą noc lub na dwie godziny przed myciem.

Olej arganowy

Olej arganowy na moich włosach zachowywał się zupełnie inaczej niż kokosowy, wydaje mi się ,że jest tak jakby suchy :) Włosy po nim nie puszą się już tak bardzo, ładnie się błyszczą. Na razie używam go od miesiąca.


Stosuję głównie na całą noc.

Jest jeszcze jeden plus, zbawienny dla mojej skóry na twarzy. Olej nakładam na twarz na całą noc. O poranku mogę się cieszyć wygładzoną i nawilżoną skórą, zmniejsza drobne zmarszczki i zaczerwienienia przy wypryskach.



Dwa pozostałe oleje dopiero testuje :)

2 komentarze:

  1. z tym olejem arganowym koniecznie sprawdzę, ciekawi mnie czy podziała na moje czerwone plamki i mega puszące się włosy.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej arganowy jest w serii kosmetykóe FAROUK i uważam że jest rewelacyjny . Znalazłam sklep internetowy BOSCO DESIGN mają fajne ceny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...