12 września 2014

Planeta Organica - balsam alleppo, Natura Siberica Professional - rokitnikowy szampon do włosów suchych i normalnych







Natura Siberica Professional - rokitnikowy szampon do włosów suchych i normalnych

  Skład INCI: Aqua with infusions of: Anemonoides Altaica Extract* (zawilec ałtajski), Cetraria Nivalis Extract* (cladonia śnieżna), Macadamia Ternifolia Seed Oil* (olej macadamii), Pinus Pumila Needle Extract* (ekstrakt z igieł sosny karłowej), Pinus Sibirica Seed Oil* (olej z orzeszków cedrowych), Pulmonaria Officinalis Extract (miodunka plamista), Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil* (olej z kiełków pszenicy), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil* (olej rokitnika ałtajskiego), Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein (roślinna keratyna), Panthenol (pro witamina В5), Retinyl Palmitate (witamina А), Tocopherol (witamina E), Ascorbic Acid (witamina С), Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum
(*)-składniki organiczne

Moja opinia:
Kolejność składników na stronie sklepu różni się z tym na opakowaniu. Na drugim miejscu, zaraz po wodzie znajdują :Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Panthenol, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine...
(zrobiłabym zdjęcie,ale opakowanie w tym miejscu jest troche uszkodzone i ciężko odczytać)

Przyznam,że mnie to trochę rozczarowało, bo skusiłam się na ten szampon głownie ze względu na organiczne składy na początku ;P 
Co do działania, szampon bardzo dobrze się pieni i zmywa oleje. Nie potrzeba dużej ilości by umyć włosy, wiec przy butelce 400 ml powiedziałabym,że szampon jest bardzo wydajny. Szampon najbardziej spodobał się mojej mamie, która ma gęste, grube i długie włosy. Chwaliła sobie to,że już nie musi wylewać pół butelki szamponu by umyć dobrze włosy i zmyć oleje :) Moje włosy po nim są miękkie i w miarę dobrze się rozczesują. Nie zauważyłam by podrażniał moją skórę głowy. 
Zakupiłam go w sklepie Bioarp.pl za 24,50 zł.
włosy mojej mamy :)


Balsam alleppo - odżywczy - do wszystkich rodzajów włosów


  
Skład INCI: Aqua with infusions of Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract,Organic Laurus Nobilis Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Leaf Extract (tymianek),Nigella Sativa Seed Extract (kminek), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (olej z pestek winogron); Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride,Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol,Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid.


Moja opinia:
Bardzo lubię tę serie kosmetyków Planeta Organica, wcześniej miałam okazje wypróbować szampon prowansalski i przypadł mi do gustu. Balsam na moich włosach sprawuje się bardzo dobrze, włosy są po nim odżywione, sypkie i miękkie. Łatwo się rozczesują i nie puszą, ale też ich nie obciąża. Jedynie końcówki są lekko spuszone, ale to winna moich dawnych farbowań. 
Bioarp.pl 13 zł



1 komentarz:

  1. Śliczne opakowania mają :) A Twoje włosy cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...