17 września 2014

Smoothie dla pięknej cery, włosów i dobrego samopoczucia.

Smoothie pietruszkowy

Oto mój sposób na zbliżającą się jesienną chandrę, kiedy to liczba zachorowań się zbliża, a człowiek czuje się senny w ciągu dnia. Pierwszy raz miałam okazje go spróbować w Green Way, bardzo mi zasmakował i postanowiłam robić podobny, ale trochę inny. Codziennie, od ponad 2 tygodni, na śniadanie wypijam taki napój. Bardzo sycący, na tyle, że czasem zapominałam zjeść normalne śniadanie. Bomba witaminowa, która pobudza mój organizm i dodaje energii na cały dzień. Główne składniki znajdziemy praktycznie w każdym warzywniaku. Odkąd piję moją stuningowaną wersje tego smoothie zauważyłam, że lepiej się czuję w dzień, przestałam mieć 'ziemistą' cere, a na głowie pojawiły się baby hair ;) Zapraszam do czytania.



Oto główne składniki:

  • natka pietruszki
  • jedno duże jabłko lub dwa małe
  • 1/2 cytryny
  • 1/2 pomarańczy
W zależności na co mam ochotę dorzucam jeszcze "gratisy" :

  • łyżkę ulubionego miodu
  • 1/4 szklanki soku z brzozy
  • błonnik o smaku jabłkowym
  • siemię lniane (glutek)
  • syrop z dzikiej róży 
  • 1 banan
 




Główne składniki myjemy i kroimy na mniejsze kawałki. Wrzucamy do wysokiego naczynia i miksujemy (ja używałam blendera). Po pierwszym zmiksowaniu dodaje "gratisy". Sok z brzozy lub glutek z siemienia dodaje głównie by rozrzedzić napój. Całość chwile jeszcze miksujemy, do uzyskania jak najbardziej jednolitego smoothie. Gotowe ! 

SMACZNEGO !


8 komentarzy:

  1. Jakoś nie pociągają mnie "smoothies", wolę te wszystkie składniki zjeść, schrupać osobno. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pietruszki do koktajli używam od niedawna i uwielbiam, bo czuję, że wypijam samo zdrówko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u Ciebie. Oczywiście zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, uwielbiam takie rzeczy :) Ale nie pijam niestety regularnie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować sok z brzozy, bardzo zdrowy koktajl

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie piłam takiego Smoothie , jestem ciekawa jego smaku :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...