05 października 2014

NDW 2 + aktualizacja włosów na październik.

Ostatnia niedziela dla włosów tym razem była wykonana bardziej dokładniej niż ostatnio ;) Mogłam poświęcić włosom więcej czasu. Przy okazji zrobiłam małą aktualizację włosów jak wyglądały na początku września, a jak wyglądają teraz w październiku. Zapraszam :)








Zacznę od NDW. Moja niedziela dla włosów zaczęła się w sumie już w sobotę. Wieczorem nałożyłam olej jojoba na całe włosy, a na skalp wcierkę Jantar i zrobiłam 10 minutowy masaż skóry głowy.



Następnego dnia, po przebudzeniu, rozczesałam włosy Tangle Teezer i masując nim delikatnie skórę głowy. Umyłam włosy dwa razy szamponem Natura Siberica. Nadmiar wody odsączyłam delikatnie ręcznikiem, nałożyłam na skalp balsam łopianowy z Green Pharmacy przeciw wypadaniu włosów. Na resztę włosów użyłam maskę marokańską z Planeta Organica, całość zawinęłam pod foliowy czepek, podgrzałam ciepłym nawiewem suszarki i owinęłam ręcznikiem robiąc turban. Chodziłam z takim kompresem na głowie dosyć dłuuuugo, ponad godzinę.



 Następnie zmyłam chłodnawą wodą by domknąć łuski włosów. Następnie włosy spryskałam mgiełką Glisskur, a końcówki zabezpieczyłam serum silikonowym z Green Pharmacy ( trochę go stuningowałam dodając kilka kropel oleju jojoba i ze słodkich migdałów plus fitokeratynę ( możecie o niej przeczytać TUTAJ). Następnie dałam odpocząć moim włosom od suszarki i pozwoliłam im wyschnąć naturalnie.
Tak się prezentowały po:

Zdjęcie z lampą błyskową.




Aktualizacja włosów na październik :


wrzesień                                                            październik


Teraz dobrze widać, że moje końcówki potrzebują podcięcia po lecie :P

9 komentarzy:

  1. Podziwiam na sumienność ja chyba jestem za to zbyt leniwa;) Ale wydaję mi się że jak byś podcięła byłyby jeszcze lepsze.
    Zapraszamy do Nas K&E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła moja ulubiona fryzjerka i już podcięłam końcówki :)

      Usuń
  2. Ja już swoje podcięłam, ale nie wiem czy nie za mało, może za jakiś czas pójdę na dopodcięcie :)
    Ale włoski rozpieszczone, nawet z nieco zmęczonymi końcówkami prezentują się fajnie, podoba mi się ta długość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szybciutko rosną Ci włosy, wow!
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten masażer do głowy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także używam ten balsam z GP na skórę głowy. ;]
    Widać duży przyrost jak na 1 miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo fajnie, ale faktycznie przydałoby im się podcięcie ;) - mnie to niestety też czeka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, trzeba je lekko ściąć. Mam prawie ten sam wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...