19 października 2014

NDW 3

W końcu obcięłam końcówki :) Od razu lepiej się włosy prezentują. Pozbyłam się około 5-7cm, wydawać się może, że to dużo, ale dobrze wiem ,że po 3 miesiącach mi odrosną. Zimna temperatura za oknem i porywisty wiatr to czas kiedy chodzę głównie w kucyku, więc jesienią i zimą nie przeszkadza mi brak kilku cm na końcach.


U góry widać jak podcinanie końcówek poprawia optycznie wygląd włosów. Po lewej stronie ewidentnie widać, że miała bad hair day. 
Moja niedziela dla włosów, dużo się nie różniła od pozostałych. Olejkiem ze słodkich migdałów naolejowałam włosy na noc. Rano zmyłam dwa razy szamponem Babydream, na skalp nałożyłam balsam łopianowy z Green Pharmacy, na długość położyłam maskę z Love2mix z efektem laminowania. Bardzo lubię tą maskę, na pewno zamówię ją jeszcze raz :) Całość trzymałam 30 min. Włosom dałam częściowo wyschnąć, po paru godzinach dosuszyłam je suszarką z zimnym nawiewem. Na końce nałożyłam serum silikonowe z Green Pharmacy. 
Mam nowe postanowienie, mianowicie włączyć do swojej diety siemię lniane i zakupić olej łopianowy lub rycynowy, czyli wypowiadam wojnę wypadającym włosom :)

10 komentarzy:

  1. Mnie ostatnio kusi podcięcie ;D
    Pięknie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy. Po oleju łopianowym miałam mnóstwo nowych włosków, także powodzenia😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włosy i cholernie Ci ich zazdroszczę, bo moje są pojedynczymi kosmykami siana..

    OdpowiedzUsuń
  4. Podcięcie faktycznie wyszło Ci na zdrowie ;)
    www.elle88dw1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna lśniąca tafla! :) wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy :) Też ostatnio podcinałam, ale nieco więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) co za połysk !

    http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne włosy <3 Maskę z Love2mix tez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, muszę znów stosować olej z migdałów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...