08 stycznia 2015

Olejek jojoba.

www.ecospa.pl


Od września regularnie używałam olejku z jojoba głównie na włosy. Nie czynił prawdziwych cudów na moich włosach, ale miał kilka plusów, za które go polubiłam. 

Olej jojoba jest przezroczysty, ma kolor bursztynowy oraz przyjemny, lekko orzechowy zapach. Jego zdecydowanym plusem jest to, że świetnie nabłyszczał mi włosy, chyba najlepiej ze wszystkich znanych mi olejków. Po za tym po umyciu włosów szamponem ułatwiał ich rozczesanie. Włosy też mniej się elektryzowały po wysuszeniu.

Minusem jest to, że ciężko się zmywa. Nawet po dwukrotnym umyciu potrafił gdzieniegdzie zostawać na włosach :P Użyłam go parę razy na twarz i tu spotkała mnie nie miła niespodzianka bo zapychał mi pory, ale twarz była dobrze nawilżona.
Myślę, że olejek jojoba będzie idealny na suchą skórę lub dla ludzi, którzy mają problem z łupieżem . U mnie się sprawdził idealnie w miejscach tj. łokcie, kolana i pięty.

2 komentarze:

  1. od września? podziwiam cierpliwość, niby to dla dobra włosów, ale nie wiem, czy dałabym tyle radę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie idealnie się sprawdza dodawany do odżywki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...